Änglalik djävul på julafton, ''



Här sitter jag mitt bland alla julpapper och klappar. =) Wiw.
   Jag har vart riktigt energisk och hunnit med det mesta som bör hinnas med på landet.

- Jagat höns
- Jagat katter
- Utforskat omgivningen på egen hand, bl.a. under huset. Trots att matte ropar på mig kommer jag inte förrän hon låtsas drämma igen dörren. Come on ? Is that fair ?
- Skällt ut alla hästar (faktiskt pussat en snabbis på den lilla bruna shettisen Tuffe!

Ehm... awell. Lekt med kattleksaker, tumlat runt inomhus och varit världens sötaste bebis bortsett från mina djävulska utbrott som givetvis tog sig fram ibland. Det var ialf julafton...

 

Yomen vesst blir man väl pömsig ibland ? Det är väl inget att göra sig märkvärdig över!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej! Behöver du en ny bloggdesign? :) Var med och tävla på min blogg. En jättefin design som är enkel att tävla om. Tävlingen avslutas redan imorgon så skynda dig ;) Kram

2009-10-01 @ 19:38:14
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0