Blowing awayday - två dar kvar till jul

Helvetes vad det blåser! Fifaan vad löven rör på sig och vad skönt att det är glatt väder och såpass varmt! Jag klarade mig med endast päls idag, och slapp fleecetröjan! Matte tog bara en kortis nu på morron.. hur tråkigt var det inte att gå in.
   Menne, hon lovar långpromenad senare, så vi får väl hoppas på den. Sen måste jag med in på spårvagnen för att lämna mobilen till Pinata. Spårvagn är la inte mongoroligt.. men det får duga. Alla kollar ju på mig som om jag var det sötaste de ngnsin sett. Det är jag ju också. =) Och det peppar ju alltid.

Ska jag bjussa på fler bilder ? - Huwrray skriker alla i kör - fine! Calm down fans!

 Mysapys. =)

--------------------------------------
MATTE SAYS
Ännu en natt utan sömn, men det gör mig inte så mkt, jag sov bara fram till halv tio när jag väl lagt mig, så jag ska hinna en massa viktig skit idag - onödiga sådanna ? javesst! Men bättre än inget alls. Städa som vanligt (jag får en kick av tillfredsställelse när det är fint omkring mig just nu i brist på annat, sen kanske jag börjar med examensuppg. till collegeutbild. ? Jevlar vad det låter depp. Men det är skönt att få den gjord, och den måste ju in innan skolan börjar, så när är annars en bra tid för plugg ?

    Restless as usuall nowadays. Jag kollar på en massa bra filmer, klassikers som jag missat och nya som jag velat se. För väl att vädret är lyckligt föresten, men om jag bara hade mina pengar , argh ! då hade jag ju kunnat dra in till stan och shoppat det sista.. men nej det får jag göra imorn ist.. fine. ^ What to do. 
   
What to do list apropå ovan;
1. sätta på tvätt
2. långpromenix med vovven
3. städa sönder huset tills det glänser
4. läsa alla vovve-böcker jag lånat
för att träna mitt lilla monster till ett icke-monster =)
5. fortsätta glo filmer
6. duscha och göra mig mongofin
7. ehu... and whatelse i can do for making the day pass by faster

Fy vilken riktigt depp-lista? Den gör mig knappast motiverad. Men i slutändan är det ju alltid ngt att vara stolt över att ha fått gjort. Dessutom bär det ju av i övermorron till Ljungkile, gutt så. Christmas, ohja. Julkänsla eller inte.
    

/ Tequila och mattson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0