En vecka kvar tills det blir julafton med mattes familj på landet!


Oh. Just nu ligger jag och kravlar med en tuggleksak i sängen. Jag har inte gjort inne på hela dagen och jag har fått äta kalvfrickadelli till lunch!
    Dessutom var mattes syster och hennes kompis här (och är här fortfarande), det är riktigt ball med nya människor! Det blir ju nya lukter och nya väskor och skor att tugga på.. Mm..

Jag vågade nästan mig fram till dendär stora bordercollin i parken i eftermiddags. Det var iofs inte så att jag inte vågade, jag hade bara annat för mig. Faktiskt.

- Gah! Nu är matte Cp-tråkig vid datorn - jag ska bara låna henne ett slag! brb



Såhär ser det ut när vi leker! =) Det som är lite halvsynd är att jag är lika bildshygg som matte,
då blir det gärna att jag vänder ryggen till precis när hon ska ta värsta charmigaste fotot!

Papis Emil kommer kanske förbi senare, det har matte sagt, men om hennes syster stannar över natten
så kan han inte sova här.. då kan jag ha matte för mig själv.. fast jag tycker ju fasligt mycket om papsi.
FY vilket dilemma!

Jag hejjar in senare! Nu fortsätter leken!



Jevlar! vad söt jag blev där. (ps. Jag är singel men alldeles för ung för att intressera mig för någon annan än familj. ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0