Sprallig Sövardag. Hellu beauty!


Matte trodde att hon inte kände för att sussa igårnatt, så hon stannade uppe framför datorn fram till 3, om inte längre ?
Smarten... nu sov hon till 2 på förmiddan och jag har haft SÅ tråkigt. Jag ryckte och slaskade med hennes hår och snuffsade henne i örat tills det blev lite fart på na'. How much should a dog take?

    Det värsta är att hon somnade om IGEN sedan, Och nu äntligen kan hon blogga lite åt mig. For goodnes'sake!
Jag förstör lite för hennes lillsyrras scraapbook-arbete på golvet just nu. Roligt, och oundvikligt, hon ligger ju över HELA golvet, vart ska jag gå ? Och vart ska jag käka min mat för att få allra bästa place-et? Deså. ^



HAHA! Heyllo blunder =)

-------------------------------------------------------------------------
MATTE SAYS
Fifan vad icke juligt det känns. Inga pengar förrän 23;e till resten av klapparna. Mest... sådär stressigt, fast jag kan inte ens hänga med på den fronten. Jag är hur lugn som helst. Uttråkad kanske ? Jag vet inte vad jag vill hitta på och då sitter jag bara och drar. Dessutom har jag ju inget som jag har råd att göra by the way. Så det löste ju sig fint.

Vovven är rastlös. Springer som ett gulligt psyko hit och dit, gruffar.
    Mobilen skulle jag lämnat till Pinata idag ju, men jag har sovit och inte kunnat nå henne. Nu orkar jag inte ens anstränga mig. Och Älsko har jag inte heller tid med. MÖG. Vad är jag för en flickvänn, matte-mamma och människa ?
Galet. '

Kommentarer
Postat av: Math..

så söt i orden gumman. Jävlar vilken sötiiis ni haar (L)

2008-12-21 @ 20:30:03
URL: http://billyfish.blogg.se/
Postat av: Sala

haha, tack bruden.

och detta är bättre än ingen blogg alls, right ? ;)



Världens bästa bebis, och skriker gör hon inte ens, bara gruffar och skäller iblan', vad mer kan en mamma önska sig ? (A)

2008-12-22 @ 12:20:12
URL: http://tequilas.blogg.se/?tmp=05125919

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0